OSC - Liderul Comunicarii Directe ROENDE
HomeExpertizaServiciiContact

Domeniile de competenta ale OSC

"Oameni si Companii" proiecteaza si implementeaza programe locale, regionale, nationale sau internationale de comunicare directa cu diferite grupuri de audienta ale unei organizatii. Aceste programe se pot derula pe termen scurt (citeva luni ) sau pe termen lung (citiva ani). In cei 8 ani de activitate "Oameni si Companii" a adunat o vasta experienta in realizarea de programe de comunicare cu grupuri de audienta din anumite domenii din Romania. Aceste domenii sunt:

Administratia Publica Locala si Centrala

"Oameni si Companii" a capatat o vasta experienta in comunicarea cu administratia publica locala si centrala. In fiecare an "Oameni si Companii" proiecteaza si implementeaza pentru clientii sai solutii de comunicare cu diferite grupuri din administratia publica din Romania: programe de comunicare cu primarii, cu consiliile locale sau cu consiliile judetene, programe de comunicare cu prefecturile sau cu alte institutii, cu agentii sau organizatii din administratie publica locala si centrala. In fiecare an "Oameni si Companii" implementeaza solutii care comunica zeci de mesaje catre aceste grupuri de audienta, formate din mii de persoane.

Sistemul de sanatate publica

"Oameni si Companii" ofera consultanta clientilor sai pentru a implementa programe de comunicare care se adreseaza unor grupuri foarte bine definite din sistemul public de sanatate: institutii si agentii nationale, agentii de reglementare, directii de sanatate publica, spitale si policlinici din sistemul public. Anual, peste 1,000 de astfel de institutii sunt tinta programelor de comunicare directa proiectate si implementate de "Oameni si Companii" pentru clientii sai.

Sistemul de educatie si invatamint

Volumul mesajelor personalizate, adresate unor grupuri foarte definite din sistemul national de educatie, este in permanenta crestere. "Oameni si Companii" asista in fiecare an un numar consistent de clienti pentru a-si transmite mesajele prin tehnici si programe de comunicare directa activa catre managementul institutiilor de educatie preuniversitara sau universitara, catre institutii sau agentii de reglementare din domeniul educatiei publice, catre inspectoratele scolare, catre formatori de opinie si specialisti din aceste domenii.

Servicii publice

Este domeniul care se dezvolta foarte mult datorita investitiilor mari care se fac in permanenta in acest domeniu. De aceea "Oameni si Companii" a dezvoltat o expertiza speciala in comunicarea directa cu managementul si specialistii companiilor care furnizeaza apa, companiilor de salubritate, companiilor de transport public, companiilor care furnizeaza energie sau caldura. In fiecare an "Oameni si Companii" transmite zeci de mesaje catre aceste institutii, pe grupuri tinta foarte bine definite pentru clientii sai.

Urbanism

Dezvoltarea imobiliara din Romania implica sume care ajung astazi la miliarde de euro anual. In acest context "Oameni si Companii" a dezvoltat o expertiza sofisticata in managementul relatiei cu urbanistii din Romania. "Oameni si Companii" administreaza astazi pentru clientii sai programe nationale de comunicare cu arhitectii sefi de judet, cu arhitectii sefi de muncipiu, cu organizatiile de profil si cu organizatiile de reglementare din domeniu. Utilizind strategiile proprii de comunicare directa, "Oameni si Companii" comunica in permanenta cu aceste grupuri de audienta, promovind mesajele si informatiile propuse de parteneri. De un succes deosebit se bucura Urban Concept, un program national de comunicare in acest domeniu care se deruleaza de trei ani, si care a fost dezvoltat impreuna cu partenerul Eurisko. Urban Concept a devenit una dintre cele mai importante platforme de comunicare pentru specialisti din domeniul urbanistic, pentru arhitectie de mari orase si muncipii, pentru dezvoltatori si investitori.

Agricultura

Agricultura este un domeniu cu o crestere spectaculoasa, un domeniu in care in numar mare de organizatii au interese de comunicare. "Oameni si Companii" dezvolta si implementeaza pentru partenerii sai solutii de comunicare cu institutiile de administrare si reglementare din agricultura, cu specialisti, cu fermieri, cu agentiile de specialitate. Expertiza de comunicare directa permite "Oameni si Companii" sa poata comunica continuu cu reprezentantii acestor grupuri de audienta, pentru a promova mesajele partenerilor sai. Un exemplu de program din acest domeniu este programul "Agricultura Mileniului III", care, derulat de catre "Oameni si Companii", are rolul de a promova catre grupurile tinta din mesaje specifice despre urmarile integrarii europene in agricultura si in industriile conexe.

Comisii Parlamentare

Nevoia de comunicare cu grupurile parlamentare din Romania este in continua crestere. Acest lucru se intimpla deoarece un numar mare de companii, organizatii profesionale sau organizatii non guvernamentale doresc ca parlamentarii sa cunoasca exact tipul lor de activitate, sa cunoasca cit mai bine un anumit domeniu sau o industrie, sa cunoasca problemele si potentialul domeniului respectiv, sa cunoasca implicatiile sociale si comunitare pe care organizatiile le genereaza. De aceea "Oameni si Companii" isi asista partenerii pentru a comunica profesional cu diferite comisii si departamente parlamentare. Unul din canalele utilizate in programele de comunicare pentru comisiile parlamentare din Romania este portalul national de administratie publica www.administratie.ro. Cu peste 8,500 de abonati zilnic la fluxurile informative ale Portalului, www.administratie.ro este un instrument foarte performant si eficace pentru comunicarea cu specialistii si liderii din administratia publica locala si centrala, dar si cu parlamentari si lideri politici in acelasi timp.

Diplomatie

Un numar tot mai mare de companii cauta solutii sa isi promoveze mesajele pe plan international. Din acest motiv "Oameni si Companii" implementeaza anual pentru partenerii sai programe de comunicare cu toate institutiile diplomatice din Romania. "Oameni si Companii" comunica in permanenta cu aceste insitutii, oferind clientilor sai un potential ridicat de comunicare directa, profesionala si eficace.

 
Training in comunicare directa:
Sistemul Comunicom ® -
Comunicare Directa Activa

Pentru a avea un client pe termen lung va trebui sa ne concentram sa-l convingem sa aiba incredere in noi. Apoi va trebuie sa comunicam permanent cu el pentru a-i hrani si pentru a-i intretine aceasta incredere.
Ca sa atingem aceste obiective vom utiliza comunicarea directa personalizata, fara a uita insa de relatii publice in forma clasica, dar si de o multime de alte instrumente de comunicare directa.
"Oameni si Companii" a dezvoltat in ultimii cinci ani un program propriu de training, bazat pe sistemul integrat de comunicare directa activa - Comunicom®.
In spatele acestui program de training se afla sute de ore de cercetare, dar si foarte multe ore de implementare in sisteme organizationale moderne. Trainingul Comunicom® este dezvoltat exclusiv pe practica organizationala si corporativa .

Comunicarea directa activa

Comunicarea directa activa este un concept lansat de Cezar Caluschi in anul 2000 si se bazeaza pe un model matricial de comunicare. Dintre principiile comunicarii directe active fac parte personalizarea comunicarii, sistematizarea si programarea pe termen lung a comunicarii personalizate.
Sistemul matricial de comunicare activa este marca inregistrata. Principiile de baza si aplicatiile practice in marketingul contemporan sunt prezentate in volumul "Comunicarea directa, o noua frontiera" publicat de Cezar Caluschi in anul 2006 la editura Polirom.
Cezar Caluschi a mai scris "Relatii Publice Moderne" si este co-autor la volumele "Inteligenta Marketing" si "Inteligenta Marketing Plus".

"Oameni si Companii" in cifre

• 8 ani de experienta
• 12 consultanti
• 2 Birouri in Bucuresti si Iasi
• 1,500 de manageri antrenati anual in programe de training si coaching in comunicare directa
• Clienti din 17 industrii si domenii de activitate
• Clienti din 5 tari : Romania, Bulgaria, Statele Unite, Germania, Elvetia.
• 20 de programe de comunicare anual.
• Peste 15,000 de manageri cu care comunicam direct
• 5 programe nationale de comunicare in derulare cu o vechime mai mare de 1 an
• 3 premii sau distinctii primite pentru activitatea profesionala
• 2 organizatii profesionale din care "Oameni si Companii" face parte : UAPR si IAA.
• 12 Conferinte Nationale organizate anual

Domenii de activitate reprezentate de clientii "Oameni si Companii"

• Industria farmaceutica
• Constructii
• Automobile
• Industria alimentara
• Imobiliare
• Servicii publice
• IT&C
• Electronica
• Iluminat
• Targuri si expozitii
• Software
• Echipamente termice
• Asociatii profesionale
• Administratie publica
• ONG
• Partide politice
• Educatie